MENU

Nastavenie pošty...

PODPORA PRE ZÁKAZNÍKOV
 

Na tejto podstránke nájdete odkazy na dokumenty technickej podpory, ktoré sú určené pre našich zákazníkov.


Nastavenie pošty v programe Microsoft Outlook Express

 

Pre nastavenie pošty bola použitá ukážková doména konfer.sk (konfer.eu)

  1. spustite program Outlook Express
  2. myšou kliknite na položky Nástroje - Kontá (Účty) - Pošta - Pridať - Pošta. (položka nástroje je umiestnená v hornej časti Outlooku)
  3. po odklikaní všetkých položiek sa zobrazí okno (viď. nižšie), kde vyplníte v položke. Zobrazované meno - meno, ktoré sa bude zobrazovať príjemcovi Vami odoslanej pošty

4. ) po odkliknutí tlačítka "Další" (Ďalej) sa zobrazí nasledujúce okno (viď. nižšie), v ktorom zaškrtnite položku Už mám adresu el. pošty, ktorú chcem používať, napr.: novak@konfer.sk

5. ) po odkliknutí tlačítka "Další" (Ďalej) sa zobrazí nasledujúce okno (viď. nižšie):

  • Typ serveru prichádzajúcej pošty: POP3
  • Server prichádzajúcej pošty: mail.konfer.sk (mail.konfer.eu)
  • Server pre odchádzajúcu poštu: smtp.konfer.sk (smtp.konfer.eu)
  • Server SMTP vyžaduje overenie

6. ) po odkliknutí tlačítka "Další" (Ďalej) sa zobrazí nasledujúce okno (viď. nižšie), v ktorom vyplníte položku

  • Názov konta (Název účtu): prístupové meno, ktoré ste si zvolili pri zadávaní objednávky
  • Heslo: prístupové heslo, ktoré ste si zvolili pri zadávaní objednávky

7. ) po odkliknutí tlačítka "Další" (Ďalej) sa zobrazí nasledujúce okno (viď. nižšie), v ktorom stlačíte tlačítko Dokončiť.


8. ) gratulujeme Vám, práve ste úspešne dokončili konfiguráciu pošty v Microsoft Outlook Express.